(secretaresse – officemanager – personal assistant)

De baan

Wij zoeken een spin in het web, die het heerlijk vind om te zorgen dat het in onze dynamische praktijk achter de schermen allemaal soepel verloopt. In een klein team word je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de 2 directeuren, die hoewel zeer verschillend van karakter, één ding alvast gemeen hebben: administratie is zeg maar niet hun ding. Omdat we deels aan het pionieren zijn op het snijvlak van Zorg en Onderwijs vraagt dit een grote mate van ondernemerschap en flexibiliteit van het hele team. Je krijgt dan ook een hoop verantwoording en vrijheid. Op het gebied van (interne) procedures is er al veel werk verzet, maar je komt zeker niet in een gespreid bedje.
Qua werkzaamheden denken wij aan het volgende:

  • Agendabeheer
  • Mailverkeer bijhouden, destilleren van actiepunten en zorgdragen voor verwerking hiervan
  • Projecten oppakken zoals bv een Open dag, event of teamuitje
  • CRM bijhouden
  • Aanspreekpunt zijn, zowel intern als extern
  • Bijhouden voorraden (koffie!!) maar ook secretariaat en praktijkbenodigdheden
  • Regelen en aansturen van de schoonmaak van het pand
  • Administratie: roosters maken, facturatie, urenregistratie tbv clienten en vergoedingen, dossiers up to date houden
  • Communicatie: (online) marketing en bijhouden en verzenden nieuwsbrief
  • En dat wat zich aandient…

 

Hier kom je terecht

Wij zijn een platte, ietwat chaotische en laagdrempelige organisatie waar samenwerken, professionaliteit, betrokkenheid en hard werken centraal staan. We hebben een bijzondere doelgroep, die hoge eisen stelt aan de dienstverlening en het kennisnivo van onze praktijk. We zijn ambitieus en zeer gedreven in onze doelstelling om deze kinderen en hun omgeving de begeleiding te geven die ze nodig hebben zodat ze (weer) vol overtuiging kunnen zeggen: ik ben fier! Dit doen we door middel van groepsbegeleiding, begeleiden van zowel kinderen als volwassenen individueel en geven we cursussen. Daarnaast denken we graag mee over beleid en verzorgen we maatwerktrajecten voor gemeenten, organisaties en professionals. Uniek is ons project om kinderen die een afstand ervaren tot school weer terug te herleiden richting onderwijs.
Geen dag is hetzelfde, en je zult vaak contact hebben met ouders/begeleiders met grote zorgen en bijbehorende emoties en trajecten waarbij soms veel verschillende stakeholders zijn. Dit vraagt om een sensitieve houding, en een stevige persoonlijkheid. Gelukkig wordt er ook veel gelachen, en is er ruimte om even bij elkaar te “luchten.”
Hard werken betekent ook hard plezier maken, regelmatig plannen we dan ook iets leuks met elkaar. Om te groeien, te ontspannen of te delen..

 

Wij zien graag het volgende in jou

Goede communicatieve vaardigheden en een hoge mate van sensitiviteit voor de gevoelige informatie die met ons gedeeld wordt is vanzelfsprekend. Daarnaast heb je een stevige persoonlijkheid, en ben je in staat om orde te scheppen in de chaos. Je haalt er voldoening uit om de spil in het web te zijn en te zorgen voor een stabiele basis van waaruit de directeuren en begeleiders zich optimaal kunnen richten op hun werk. Je kunt snel schakelen tussen diverse activiteiten en weet daarbij overzicht te houden en de rust te bewaren. Je vindt het een uitdaging om je “eigen toko” op te zetten, trekt graag dingen naar je toe en ziet er naar uit om met ons mee te groeien. Je vindt het prettig om aangestuurd te worden op resultaat en uitgaande van je eigen professionaliteit, ofwel waarde gestuurd. En uiteraard is het van het belang dat je grondig thuis bent in MS Office, zeer nauwkeurig bent en graag de puntjes op de i zet, zodat wij ook echt ontzorgd worden.

 

Dit kunnen we bieden

Een baan die je nog redelijk zelf kunt inrichten, met werktijden die in overleg vastgesteld kunnen worden en waarbij (gedeeltelijk) thuis werken zeker mogelijk is. Een omgeving die uniek is. Uren vast te stellen in overleg, maar in ieder geval 15 uur en voor nu maximaal 20 uur met de mogelijkheid om uit te breiden in de toekomst. Uiteraard een passende vergoeding.

 

Is dit jouw baan?

Laat het ons dan snel weten via sanne@landvankben.nl Naast een overzicht van je ervaringen willen wij dan ook graag een uitgebreide motivatie ontvangen. Zodra wij dit binnen hebben ontvang je verder bericht over de procedure.

Nog goed om te weten: wanneer je start met werken zullen wij om een VOG (verklaring omtrent gedrag vragen).